Objavljeno dana Ostavite komentar

Poslovni pokloni

Korporativni pokloni

ZBOG ČEGA SU POSLOVNI POKLONI VAŽNI U MODERNOM SVETU?

Da li su poslovni pokloni trošak ili predstavljaju važan segment u poslovanju jedne kompanije? Uspešno poslovanje se u današnje vreme u velikoj meri zasniva na partnerskom odnosu, koji je važno graditi vremenom. Kompanije posvećuju pažnju, ne samo klijentima, već i svojim zaposlenima, kojima žele da iskažu zahvalnost za trud koji zaposleni ulažu u svoj posao. Praznici kao što su Nova godina, Međunarodni dan žena ili drugi važni datumi i godišnjice su idealna prilika za to, pa kompanije u sve većoj meri tokom ovih perioda pripremaju korporativne poklone.

4 razloga zbog kojih bi korporativni pokloni za poslovne partnere

trebali da budu važan deo poslovanja svake kompanije

Brojni faktori utiču na izgradnju uspešnih odnosa sa klijentima i dobavljačima. Međutim, neki od značajnih segmenata jesu korporativni pokloni. Bez obzira da li postoji poseban povod za darivanje ili želite da ukažete na novine u vašem poslovanju, idealan način je da im pošaljete poklon. Nekada ćete pomisliti da je telefonski poziv dovoljan, ali postoje specifični razlozi zbog kojih je potrebno povremeno poslati poklone svojim poslovnim partnerima.

  1. Korporativni pokloni kao poveznica između kompanije i klijenata – Bez obzira gde se geografski nalazite, ukažite klijentima poštovanje na ovaj način. Ovaj gest će doprineti osećaju bliskosti, čak i ako se nalazite na različitim kontinentima.
  2. Personalizovano darivanje i korporativni pokloni ojačavaju vaš brend – Ako želite da vaš brend bude prepoznatljiv po uvođenju trendova, pokažite to onima koji su odlučili da posluju sa vama. Pošaljite im poruku da su inovacije strateško opredeljenje kompanije, ali i da vam je drago što sarađujete sa njima. Baš kao što brinete o potrebama potrošača, važno je i da negujete dobre odnose sa saradnicima. U tome vam mogu pomoci specijalizovani objekti sa bogatom ponudom poklona, koji nude uslugu njihovog brendiranja. Tako će vaš logo pratiti personalizovan poklon koji će izmamiti osmeh primaoca.
  3. Korporativni pokloni mogu biti jedan od „puteva“ ka uspešnoj saradnji – Kao što kroz kampanje stvarate emociju kod potrošača prema brendu, tako putem poklona i vrhunske usluge gradite kvalitetan odnos sa vašim poslovnim partnerima. U trenutku kada poklon bude isporučen vašem saradniku, on će vam sigurno odgovoriti. To će vam pružiti priliku da razgovarate o tekućim poslovnim potrebama i rešenjima. 
  4. Izdvojite se od konkurencije – Vaša kompanija nije jedina sa kojima su vaši saradnici sarađivali. Korporativni pokloni vam mogu pomoći da im budete jedna od najdražih. Ljudi najčešće posluju sa onima kod kojih prepoznaju zajedničke interese i  koje poštuju. Ako ste pažljivi prema vašim saradnicima, to je idealan način da vas prepoznaju kao omiljenog partnera.

Uspešno poslovanje podrazumeva zadovoljne zaposlene

– Poslovni pokloni imaju ulogu i u internim komunikacijama

Poslovni pokloni

Svi zaposleni, direktno ili indirektno doprinose razvoju kompanije. Zbog toga, kompanije, velike ili male, posebnu pažnju posvećuju zaposlenima, jer su njen važan deo. Uz podršku koju im pružaju tokom rada, veoma je važno da ih za njihov trud i nagrade. Ovaj znak pažnje će ih sigurno podstaći da se još više potrude. Korporativni pokloni su pravi način da vašim zaposlenima pokažete zahvalnost za naporan rad. Darivanje takođe pomaže u izgradnji črvstog i pouzdanog odnosa između vas i zaposlenih. Ono će sigurno uticati i na lojalnost zaposlenih prema kompaniji. I ne čudi što postoje studije čiji rezultati pokazuju da kompanije koje pažnju posvećuju zaposlenima na ovaj način, spadaju među najuspešnije.

Za najbolje rezultate u izradi korporativnih poklona, ovaj posao prepustite profesionalcima koji su specijalizovani za ovu vrstu delatnosti. Naše predloge korporativnih poklona koji se mogu brendirati sa logotipom vaše kompanije, možete videti na našem sajtu ili doći lično u našu prodavnicu radi prezentacije naših ideja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *